1. Bestill ditt lager:
Gå til Lei Nå og bestill ditt lagerrom. Du betaler direkte i nettleseren når du bestiller ditt rom. Dine kortdetaljer blir lagret automatisk slik at din leie vil fornyes pr. måned eller kvartal.
2. Din bestilling er mottatt:
Når bestillingen er fullført vil du motta e-post fra oss. Her vil du motta litt informasjon om din leie, slik som romnummer og telefon til adgangsport. Du vil også motta innloggingsinformasjon til Kundeportalen. Ditt telefonnummer blir lagt til adgangsporten.
3. Kundeportal:
I kundeportalen har du full oversikt over din leie. Her finner du dine leieavtaler, fakturaer, betalinger, transaksjonsdetaljer m.m. Skulle dine automatiske betalinger feile, må du selv gå inn i kundeportalen og betale dine fakturaer. Har du bestilt hengelås når du reserverte rom vil du finne kode for hengelåsskap på din faktura. Trykk her for å se nærmere forklaring
4. Flytt inn:
Du flytter selv inn i lagret når det passer deg best. Lagret er automatisert, og du trenger ikke kontakte oss før du flytter inn. Du kan enkelt ringe 0047580000617722 for å åpne porten inn til lagret. Åpningstidene er 06.00 – 23.00, 365 dager i året. Husk å ta med deg hengelås for å låse av ditt rom hvis du ikke kjøpte dette under din bestilling.
5. Avslutte ditt leieforhold:
Når du er ferdig med å leie sender du oss en e-post med ønsket dato for utflytting. Vi vil da stoppe alle automatiske betalinger f.o.m. utflyttingsdato. Vi refunderer ingen beløp for dager som ikke benyttes.